Pivní kosmetika je nejznámější řadou tradiční české značky MANUFAKTURA, která koncept originální ucelené kolekce, založené na příznivých účincích našeho národního zlatavého nápoje, uvedla na trh jako první již v roce 2007. Od 1. července 2019 tuto, dnes již legendární, řadu představuje v novém designu, v upravené skladbě produktů a s vylepšeným složením v souladu s aktuálními kosmetickými trendy. „V zájmu stálých zákazníků jsme co nejvíce respektovali původní osvědčené receptury a navázali na ně s ohledem na filozofii značky. Vybrané produkty jsme obohatili o nové ingredience a využili jsme nových možností šetrnějších konzervací. Na základě přání našich veganských zákazníků jsme z receptur odstranili lanolin a nahradili jej rostlinnými ingrediencemi,“ shrnuje základní změny ve složení vedoucí vývoje Ing. Eva Horčíková.
Výrazné proměny se dočkal design celé řady. „Důležitým cílem grafického pojetí bylo za pomoci historizujícího písemného fontu a dekorativních ornamentů poukázat na historii pivovarnictví v naší zemi a obsah poctivého piva s tradicí od 19. století,“ odhaluje pozadí designové tvorby kreativní ředitelka Bára Čechová. Za designem stojí dvorní grafik značky Pavel Winter, který při tvorbě tradičně využil originálních kreseb výtvarnice Kamily Skopové, spjaté s MANUFAKTUROU již mnoho let.
Nepozměněnou samozřejmostí zůstal akcent na dnes tolik důležitý prvek ekologie a udržitelnosti. I v novém pojetí pivní kosmetiky MANUFAKTURA jednoznačně preferuje lokální suroviny, zachovává tradiční výrobu v pražských Čakovicích a důsledně se zamýšlí nad problematikou obalů. Téměř veškerý obalový materiál spojený s pivní kosmetikou proto pochází z České republiky: originální PET lahvičky, s využitím 25% obsahu recyklovaného PETu se vyrábí v jižních Čechách, papírové krabičky se tisknou v Opavě a Kladně, tuby se vyrábí na jižní Moravě.
Kvalita a příběh surovin používaných v kosmetice jsou pro MANUFAKTURU mimořádně důležité, protože prvotřídní produkty mohou vznikat pouze z prvotřídních surovin. Proto MANUFAKTURA hledala pro svoji pivní kosmetiku to nejlepší pivo. „Abychom v dnešní době ‚europiv‘ zaručili naší pivní kosmetice tu pravou surovinu, věnovali jsme před časem celý rok hledání toho nejlepšího českého piva. Takového, které bude uvařeno poctivě, tradičními metodami, z českých surovin a které dodá naší kosmetice vysoký obsah aktivních látek. Takového, které za sebou bude mít příběh a bude vyráběno s láskou a úctou k tradicím – stejně jako naše kosmetika,“ vysvětluje Bára Čechová.
Po náročném pátrání, v jehož čele stál samotný autor receptury legendárního pivního šamponu – RNDr. Josef Novák a dlouhodobém testování ve vývojovém oddělení v MANUFAKTUŘE nakonec zvolili výjimečné „skutečné pivo“ Ferdinand – ležák světlý Max 11 %. Pivo vařené původními, více než 120 let nezměněnými postupy z prvotřídních českých surovin zajišťujících jeho unikátní kvalitu.
Od nového pojetí jedné ze svých nejdůležitějších řad si MANUFAKTURA slibuje zachování přízně stávajících domácích zákazníků, nadálou oblibu mezi zahraničními turisty i rozšíření portfolia o další spokojené zákazníky. Za velmi důležité tato značka považuje „neztrácet dech“, držet krok s aktuálními kosmetickými trendy a vědeckými poznatky, přinášet nové nápady a inspirace. Zároveň však hodlá i nadále stavět především na přírodě a tradicích, vážit si stálých zákazníků a neochuzovat je o jejich oblíbené, léta používané produkty, jen z důvodu tlaku společnosti na časté inovace.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.