Jaký bude nejčastěji obsazovaný hotel v létě 2019? Odpověď na tuto otázku může nastínit situaci, která bude panovat v období last minute, tedy které z hotelů budou hůře dostupné. Prozatímní výsledky prodejů ukazují, že nejvíce »těsno« bude pravděpodobně v Řecku.
Trendem pro letošní rok se ukázaly stejně jako v loňském roce nákupy na first minute. „Oproti loňskému roku jsme zaznamenali na first minute přibližně dvojnásobný nárůst. Lidé tak už definitivně pochopili výhody, které tento druh nákupu nabízí, což je především největší možný výběr lokalit a hotelů,“ říká Lenka Pátek, obchodní ředitelka CK Blue Style.
Typem pokoje, který byl na first minute nejžádanější byl rodinný pokoj pro dva dospělé a dvě děti. „Nejprodávanější byl v destinaci Řecko, což po úspěšných loňských sezonách nebylo až tak překvapivé,“ objasňuje Lenka Pátek. „Podobné to bylo i s termíny, kdy jednoznačně dominovaly první týdny o letních prázdninách,“ říká Pátek. „Lze předpokládat, že v těchto exponovaných termínech a v této konfiguraci se zájezdy velmi rychle vyprodají,“ uvedla obchodní ředitelka.
Setrvalým trendem je volba stravování all inclusive, to neustále požaduje naprostá většina klientů. „V rámci všech prodaných zájezdů do všech destinací představuje all inclusive stravování přes 96 procent objednaného druhu stravování,“ vypočítává obchodní ředitelka Lenka Pátek. „Jasně se tak ukazuje, že lidé si chtějí dovolenou především užít a to s největším možným komfortem, za který si neváhají i připlatit. To podporuje i čím dál častější nákup luxusnějších a tedy i dražších hotelů,“ uzavírá Lenka Pátek.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.