V Dejvické Speciálce na koření KOPRA zavedli elegantní způsob prodeje. Má šanci?
Nabereme vám koření třeba na špičku nože, žádné minimální množství neexistuje.“ „Samozřejmě přineste si vlastní nádoby, rádi vám do něj čaj nandáme.“ „Přivoňte si a třeba i naberte sami.“ „Víte, že majoránce se dříve říkalo Krasovůně?“ „Představte si, že náš divoký bourbonský pepř vozíme z Reuninu a na tenhle ostrov odvezli otroky v domnění, že zde umřou hlady a oni začali naopak prosperovat.“
„Snažíme se, ke každému koření, bylinkám či čaji, který tady prodáváme, najít nějakou zajímavost a říct ji zákazníkům. Milují naše krátké příběhy a i díky nim se k nám začínají vracet,“ říká spolumajitelka nové dejvické Speciálky na koření KOPRA Alena Klímková. „Jde nám o to, aby si tu každý klient nákup užil a také se dozvěděl něco nového. Oni nám to vrací zase svými příběhy, které chceme začít šířit i přes blog na našem novém eshopu https://www.kopra.cz. Je to takový elegantní způsob prodeje a zda má šanci se prosadit, uvidíme až na konci letošního roku,“ dodává.
Speciálku otevřeli ke konci loňského roku v ulici Rooseveltova 790 na Praze 6, ovšem mlhavé plány na vlastní obchod vznikly před třemi lety, a konkrétnější podobu dostaly před dvanácti měsíci.
Celý interiér si zařídili sami. „Dalo nám hodně přemýšlení, jak bude vypadat a jak do něj začlenit všechny vychytávky, které nám budou pomáhat v prodeji. Třeba náš „kurník“ – polici na bylinné kúry, na kterém si přečtete jaké bylinky jsou v jednotlivých kúrách a pak si jen vyberete tu pravou. Zákazníci říkají, že je náš obchod originální, krásný a lidský a že by taky takový chtěli a to je príma,“ říká na závěr Klímková.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.