Polovina Čechů si kuřecí maso dá třikrát týdně. Mezi největší fanoušky kuřecího masa patří mladí do 25 let. Alespoň jednou za měsíc si ho dá 86 procent, minimálně třikrát týdně 68 procent mladých. Mezi teenagery je naopak také nejvíce těch, kteří kuřecí vůbec nejedí – pět procent. To v kategorii mezi 26-32 lety si ho aspoň jednou týdně dá už 95 procent lidí. Nejméně oblíbené je kuřecí maso mezi padesátníky – tam si ho častěji v týdnu dá jen 37 procent.
Největší radost uděláte hostům prsíčky, především lidem ve věku 15-32 let. Naopak lidé nad padesát let mají nejraději stehno, je jich více než polovina, třicátníci neradi křídla a skoro třetina lidí (28 %) si vůbec nevybírá.
Češi drůbež milují!
Podle údajů Českého statistického úřadu se ročně zkonzumuje v průměru 25 kg drůbežího masa na osobu a jeho obliba každým rokem stoupá. To ostatně potvrzují i data o spotřebě kuřecího masa v restauracích KFC. „Prodej kuřat se v našich restauracích meziročně zvyšuje o 15 %, spotřebujeme každoročně okolo 4900 tun čerstvého kuřecího z českých chovů. Nejvíce ho potom použijeme do Twisteru a kyblíků, které jsou nejoblíbenějšími výrobky našich zákazníků už 25 let,“ uzavírá Libor Hubík, prezident KFC pro Česko a Slovensko.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.