Novým ředitelem Astratexu je Ladislav Bárta

Astratex posiluje management, novým ředitelem je Ladislav Bárta.

Lídr na středoevropském trhu se spodním prádlem a plavkami Astratex posiluje svůj nejvyšší management. Novým generálním ředitelem společnosti (CEO) se stane Ladislav Bárta. Ve funkci střídá zakladatele a minoritního akcionáře Petra Víta, který nadále zůstává jednatelem společnosti. Nejvyšší management dále doplňují Miroslav Tesař, Karol Gulaš a Martin Svoboda.

Spodní prádlo Astratex

„Jsem opravdu rád, že se nám spolu se zástupci investora podařilo najít a získat takové lidi. Pevně věřím, že zásadně posílený management dokáže posunout Astratex ještě výš, mezi nejvýznamnější evropské hráče,“ řekl ke změně Petr Vít, který Astratex před 19 lety zakládal. Po celou dobu svojí existence se společnost specializuje na prodej spodního prádla a plavek. V roce 2018 se její obrat vyšplhal téměř na 800 milionů korun, přičemž 55 procent tvořily tržby z České republiky a o zbytek se podělily ostatní evropské země, především Slovensko, Polsko a Rumunsko.

Ladislav Bárta přichází do Astratexu po dvou letech strávených v Rohlík.cz, kde zastával pozici provozního ředitele (COO). Předtím čtyři roky pracoval v energetické společnosti ČEZ a byl také konzultantem společnosti Ernst & Young. „Astratex je skvělá společnost, která působí v krásném segmentu a dlouhodobě prokazuje, že je schopna uspět i v celoevropském měřítku. Pro mě je to bezesporu příležitost, jak být u něčeho velkého a svými zkušenostmi tak přispět k dalšímu růstu a rozvoji této velmi zajímavé značky,“ okomentoval své nové působiště Bárta.

Plánovaný rozvoj společnosti si vyžádal zásadní posílení managementu, na kterém se shodli všichni akcionáři společnosti. „Hledali jsme do Astratexu lidi, kteří mají bohaté zkušenosti s e-commerce, digitálním marketingem, expanzí a prozákaznickým přístupem. Rovněž pro nás bylo důležité, aby lidsky zapadli a náš společný projekt pro ně byl dostatečnou výzvou,“ dodal Tomáš Fikar, který z pozice akcionáře pomáhal s realizací personálních změn.

Od ledna letošního roku je obchodním ředitelem Miroslav Tesař, který byl dříve ředitelem prodejní sítě a péče o zákazníky největšího českého e-shopu Alza.cz. Novým šéfem marketingu se stal Karol Gulaš, který přichází z e-shopu Footshop.cz, působící na několika trzích Evropy. Tuto dvojici doplňuje Martin Svoboda, jenž má zajímavé zkušenosti s e-commerce ze společnosti Rohlík.cz a bude zastávat pozici personálního ředitele.

„Posílení managementu je logickým krokem pro další fázi rozvoje společnosti a její priority pro následující období. To znamená zejména stabilizaci společnosti, její struktury a firemní kultury na všech úrovních, dokončení východní expanze nebo posilování zákaznického přístupu a retence. Klíčová bude též implementace nové brand strategie, inovace v oblasti IT a práce s daty,“ říká Jozef Kováč, zástupce investičního fondu Hartenberg, majoritního vlastníka Astratexu.

O společnosti Astratex

Astratex.cz je největším e-shopem se spodním prádlem a plavkami ve Střední Evropě. V současné době úspěšně působí na 10 trzích, a to i v zemích východní Evropy. V roce 2018 měla společnost více než 1,2 milionu unikátních zákazníků, přičemž v České republice jich bylo více než 700 tisíc. Obrat společnosti meziročně roste zhruba 25 procentním tempem.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.