Je tomu skutečně tak. Od prvního června je k dostání na českém trhu šest oblíbených příchutí Pepsi, Pepsi Max, 7 up, 7 up Free, Mirinda a Mirinda Diet. Jedná se o počin společnosti SodaStream International s.r.o., přední světové značky perlivé vody, divize společnosti PepsiCo (NASDAQ: PEP), jež začala v loňském roce uvádět své příchutě PepsiCo do prodeje v Evropě. Po Norsku, Švédsku, Německu a Francii společnost v letošním roce pokračuje v expanzi na nové trhy, jako je Rakousko, Itálie, Maďarsko, Slovensko a nyní nejnověji i Česká republika.
„Uvedení ikonických příchutí PepsiCo je významným milníkem v úsilí společnosti SodaStream nabídnout spotřebitelům nejlepší možný výběr nápojů, a přitom se starat o naši planetu,“ říká Eyal Shohat, CEO společnosti Soda Stream. Díky tomu si uživatelé SodaStream budou moci připravit své oblíbené nápoje Pepsi v pohodlí domova, pomocí svého výrobníku perlivé vody SodaStream a opakovaně použitelných lahví.
Oblíbené drinky, které byly donedávna dostupné jen ve formě tzv. ready-to drink nápojů, si nyní můžete připravit přímo v pohodlí domova. Stačí přidat čerstvě naperlenou vodu z výrobníku SodaStream, a můžete servírovat! Příchutě jsou balené ve 440ml lahvičkách s praktickým dávkovacím víčkem. Při dodržení výrobcem doporučeného poměru míchání vystačí jedno balení na přípravu přibližně devíti litrů nápoje, což je zhruba ekvivalentní množství nápoje v běžném balení 6 x 1,5l lahev. Doporučená maloobchodní cena příchutí SodaStream x Pepsi je 129 Kč.
Vytváření udržitelnější budoucnosti
„Naší snahou je urychlit růst SodaStream, proto jsme nadšení, že můžeme představit nabídku spojující obě silné značky,“ uvádí Jim Andrew, výkonný viceprezident SodaStream, Beyond the Bottle a New Ventures pro PepsiCo. „Společně se SodaStream pracujeme na naplňovaní cíle, které sdílíme – snižování plastového odpadu a vytváření udržitelnější budoucnosti. A toto je další krok na této cestě.“ Sodastream se účastní několika projektů na ochranu životního prostředí, včetně snižování množství odpadků, úklidů pobřeží a obnově lesů.
SodaStream jako součást společnosti PepsiCo je přední světovou značkou na výrobu perlivé vody. SodaStream umožňuje Spotřebitelům umožňuje vychutnat si nekonečně dobré bubliny doma, bez komplikací a pomáhá chránit planetu. Bubliny SodaStream jsou pro spotřebitele lepší – zdravé, jednoduše vyrobitelné, lehké na přenášení – a lepší pro planetu – nahrazují tisíce plastových lahví na jedno použití jednou opakovaně použitelnou lahví SodaStream. Výrobky jsou k dispozici ve více než 80 000 maloobchodních prodejnách napříč 46 zeměmi.
PepsiCo je ve více než 200 zemích
Výrobky společnosti PepsiCo si vychutnávají spotřebitelé při více než miliardě příležitostí denně ve více než 200 zemích a oblastech po celém světě. V roce 2018 dosáhla PepsiCo více než 64 miliard dolarů čistého zisku, vytvořeného vzájemně se doplňujícím portfoliem potravin a nápojů značek Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker a Tropicana. Portfolio produktů společnosti PepsiCo zahrnuje širokou škálu příjemných potravin a nápojů 22 značek, z nichž každá představuje více než 1 miliardu dolarů odhadovaného ročního maloobchodního prodeje. Vizí společnosti je být globálním lídrem na trhu snadno konzumovatelných potravin a nápojů. Motto „Vítězství s cílem“ odráží ambice PepsiCo vyhrávat trvale na trhu a vkládat cíle do všech aspektů podnikání. Více informací najdete na www.pepsico.com.
Stop jednorázovým PET lahvím
„Těšíme se, že našim současným zákazníkům, kteří jsou dlouhodobě zvyklí na benefity přípravy perlivé vody v pohodlí domova, nabídneme nové chuťové varianty. Zároveň je to pro nás příležitost oslovit skupinu zákazníků, kteří do svého pitného režimu pravidelně zařazují zejména oblíbené ready-to-drink nápoje. Nyní si je mohou dopřát bez toho, aby svoje běžné nákupy zatěžovali jednorázovými PET lahvemi, a produkovali tak zbytečný plastový odpad,“ vysvětluje Michal Panis, produkt & brand manažer značky SodaStream v ČR.
Výhodné sety
Spolu s novými příchutěmi Pepsi uvádí SodaStream na český trh také další produkty. Sortiment opakovaně použitelných lahví doplní sada lahví SodaStream typu Fuse s motivy ikonických příchutí Pepsi, Pepsi Max a 7 UP. Doporučená cena sady lahví je 399 Kč.
V prodeji je rovněž set SodaStream Spirit Megapack. Obsahem tohoto balení bude nejprodávanější výrobník Spirit Black, lahev s logem Pepsi Max, bombička s potravinářským CO2, příchuť 440 ml Pepsi Max a čtyři testovací příchutě Pepsi, Mirinda, 7Up a 7Up Free. Doporučená maloobchodní cena za SodaStream Spirit Megapack je 2 299 Kč.
Bohumil Brejžek
Foto: SodaStream
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.