Měsíc v růžové má upozornit na onemocnění rakoviny prsu a přispět k většímu povědomí a prevenci, o to se každoročně snaží kampaň Měsíc v růžové a projekt Go pink. Pomoci přitom může každý, a to např. nákupem čerstvých hub, balených květin nebo speciálního Mamma BEER. Kampaň probíhá celý říjen ve všech hypermarketech TESCO.
„Chceme naše zákazníky i kolegy touto kampaní upozornit na to, jak moc důležité je nepodceňovat prevenci. Zároveň můžeme vyjádřit podporu a podat pomocnou ruku těm, kteří už s touto nemocí bojují. Přispět na dobrou věc mohou všichni zákazníci, kteří v průběhu října zakoupí vybrané produkty v našich prodejnách,“ říká Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel společnosti TESCO v ČR. Veškerý výtěžek z akce půjde na pacientskou organizaci Mamma HELP.
Více informací naleznete na www.mesicvruzove.cz
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.